tisdag 11 december 2012

Tillbaka...

Efter en jobbig vecka på sjukhus har vi nu landat här hemma igen. Min lilla Lilly mår nu mycket bättre och det hela kommer att sluta med ett litet ärr. Det som hände har satt sina spår och det gör fortfarande ont i hjärtat när jag tänker på det. Tack för alla fina ord, ni är bäst!

Men nu kan vi börja se fram emot julen och pysslandet har tagit fart igen som en del av er kanske sett på mitt instagram. Så jag gör ett litet försök att ruska igång bloggen igen:)

Igår köpte jag tre bubbliga glas på loppis som blev små hyacintvaser. Pimpade med papper från Rie Elise Larsen fick de ikväll mysa på en zinkbricka tillsammans med värmeljus som jag tejpat med lite washi.

I soffan ligger en hög med grafiska kuddar. De med zickzack och triangelmönster sydde jag ihop ikväll. Tygerna har jag köpt på Etsy.

Passar fint med den rosa pläden från Stillebenshop.

 

3 kommentarer:

  1. Så himla mycket fint du bjuder på, man kan inte bli annat än glad! Hoppas dina små mår bra/ kram

    Jag har tipsat om dig hos mig;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du! Min lilla tjej har repat sig fint så nu är det värsta över, så skönt. Kram!

      Radera
  2. Vilka underbara tyger!!! måsta kolla upp direkt!! trevlig helg! Vem är det som säljer på etsy??

    SvaraRadera