fredag 27 april 2012

Vilken dag

Hemma igen efter några timmar på vift...förstår inte hur jag kunde skriva tidigare att vi skulle hänga med C och hennes Busungar. Hennes ungar är exemplariska! Det är tyvärr inte mina...det lär nog dröja ett tag innan jag drar med mig mina vilddjur ut på stan igen...trots alla mutor och trix så var det tusen myror i brallan och en liten skrutt som sov typ en kvart istället för två timmar ;)

Men det var trevligt ändå...desemellan...och sååå mycket fint jag såg! Blir att knåpa ihop en önskelista inför Sthlm nu. Får nog ta stora resväskan tror jag.


 

2 kommentarer:

  1. Haha, exemplariska... Du skulle bara veta... :) Tycker hur som att vi hade en mysig dag på stan! :) KRaM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade vi absolut! Men nästa gång går vi själva tror jag... Kram!

      Radera